8.4.11

Καθρέφτης & βιβλίο ευχών άμαξα

Καλησπέρα!

Έλειπε κάτι απο την είσοδο στο σπίτι μου και δεν ήθελα να βάλω πίνακα αλλά κάτι ιδιαίτερο, σχετικά μικρό και διακριτικό! Έτσι αποφάσισα να φτιάξω αυτό τον όμορφο καθρέφτη!!! Τα χρώματα του σπιτιού μου είναι καφε-πορτοκαλί-απαλό γλυκό κίτρινο και για αυτό επέλεξα αυτά τα χρώματα! Μπορώ να σας φτιάξω σε ότι χρώματα-ύφος μου ζητήσετε, καθώς και για το παιδικό δωμάτιο οπου θα ήταν ενα υπέροχο ζουζουνίστικο διακοσμητικό!


και ένα κοριτσίστικο ευχολόγιο σε σχήμα άμαξας! Τα χρώματα που μου ζήτησαν είναι μπεζ-καφέ! Οι ρόδες δεν είναι τόσο σκούρες αλλά δεν βγήκε πολύ καλή η φωτογραφία...



Να είστε καλά!


9 σχόλια:

  1. Επαθα με την αμαξα!!!Υπεροχη!!!Το εχω αυτο το χαρτι,αλλα δεν μου πολυαρεσει,τωρα που το ειδα επανω στην αμαξα αλλαξα γνωμη!Εισαι αστερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η άμαξα!Όχι ότι ο καθρέφτης πάει πίσω αλλά άμαξα δεν είχα ξαναδεί σε βιβλίο ευχών και μου άρεσε πάρα πολύ!Ελπίζω να μας δείξεις και τις εσωτερικές σελίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΑΜΑΞΑ ΦΟΒΕΡΗ!!!!!!!! ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωωωωωωωωωω!!!! Υπέροχα και τα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ! Δυστυχώς δε μπορώ να δείξω εσωτερικές σελίδες γιατί ο φωτισμός ήταν χάλια και δε βγήκαν καλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βικυ ειναι πολυ ομορφα και τα 2!
    Πολλες φορες ο φωτισμος δεν βοηθαει αλλα μην σκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα θελα την άμαξα για το γάμο μου...πως θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε ; Το mail μου drivoula@hotmIl.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια!